vi fortsätter alltid framåt

Helg var verkligen så skönt. Och om tre veckor får man sportlov i en hel vecka, wow längtar. Igår umgicks jag med lite människor och ikväll ser ut att bli en relativt lugn kväll ändå. Skönt, känner mig inte helt hundra haha. Imorgon har jag träning och sedan måste jag plugga till veckans prov och göra andra inlämmningar. Plugg, sova, träna, rutin osv. Allt fortsätter att rulla på likadant, skulle så gärna vilja att det hände något. Göra någon lite mer spontan grej och leva lite. I sommar ser jag fram i mot att åka på någon roadtrip, att bussluffa, att tälta (måste bara få mina buddies lika taggad på jag på det..hah), att ha massa najsiga grillkvällar, att solen aldrig går ner, att cykla på asfalterade gator (!!!!!) och känslan av att man inte har några egentliga krav - känna sig fri.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0