det här med att ta tag i livet.. kanske borde testa det

Här sitter lilla jag och funderar på livet. Eller inte. Bestämde mig för att bli osminkad, sitta vid tumblr, dö i kökssoffan och kolla youtube x-antal timmar (börjar tappa räkningen) - istället för att ta tag i plugg. Men bekvämt har jag haft det iallafall nice. Dock pluggade jag lite direkt efter skolan, men det räknas nästan inte. Mor kom nyss hem och hade köpt ett par vantar som hon sa att vi kunde "dela" på, hahah kan säga så här mycket "detta är officiellt mina nya väntar som jag aldrig kommer ta av mig." 1. Dom är typ dom mysigaste vantarna i hela världen 2. Mina andra vantar e både förkalla och försmå nu när jag har en muterad hand typ.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0