only hope

Låten jag har i sångläxa just heter Only Hope - Mandy Moore och vill helst bara lyssna på den på repeat dygnet runt. Den är verkligen så fin. Till alla er där ute som inte sett filmen "A walk to remember" se den. Även ni som inte fattat något tycke för klassiska kärleksfilmer, detta är en film som berör. Denna dag hade jag lovat mig själv att vara produktiv och har faktiskt hunnit med väldigt mycket. So im proud over ma self. Imorgon väntar mycket musik större delen av min "skoldag". Vilket lär bli kul! Sedan åker jag ut till djäkneböle och firar morfar som fyller år! Mysmys.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa (pölsa om du skulle undra vilken)

Wow jag har också den i sångläxa!!

2014-03-22 @ 20:53:05

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0