kom igen nu movie

Sakta men säkert laddas filmerna över till iMovie!! Nu är jag på G iallafall. På onsdag morgon åker vi och vill helst av allt hinna packa allt som går idag. Så jag slipper stressa tisdagkväll. Mitt mål är att kunna åka på tisdagsträning med full koll. Vardagliga nödvändigheter som smink, tandborste osv får jag dock spara till kvällen innan. Men det gäller att tänka smart där och ta fram en sminkväska/neccersär samt kanske skiva ner en lista på vilket smink man vill ha med sig. Bara ett litet tips så där från mig. Sen får vi se hur bra jag kommer följa det själv, hehe. Igår lyckades jag göra illa foten i en vasskant på ett skrivbord, idag blev min morgon nära kaotiskt och nu sitter jag hemma pga life. Försöker fixa skolarbeten och packa, önska mig lycka till.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0