I'll pray for eternal grace


Hej i stugan! (Tbt mellanstadie veckobrevn från bästa Björn) måndag igen!! Har inte hänt så jättemycket spännande vart i skolan, en lektion var dock inställd så vart inte jättemycket arbetande så att säga. Men skrev faktiskt lite på min debattartikel, trots att jag glömt min dator m allt material på hemma. Vilket även resulterade i att ja inte kunde redovisa på franskan idag. Så sista timmen lyssnade jag på redovisningar om franska artister. Ändå intressant. Den franska musiken skiljer sig dock ganska mycket från den svenska/amerikanska ibland. Men det finns många som faktiskt är bra!! Kanske borde börja lyssna på lite mer fransk musik, utöka mitt vokabulär typ (hehe lol).. Hursom helst ska försöka plugga lite ikväll, middag nu!

Trevlig helg sa han

Tbt i sommras då två kunder köpte jordgubbar av mig. Den ena önskade mig trevlig helg och den andra svarade på det/sa till mig "sug och svälj". Jag blev så chockad att jag inte ens kunde säga något i mitt försvar, vafan? Att en främmande människa ens vågar yttra sig på det sättet? Och hen kanske skulle skämta, men det var ju inget roligt skämt? Trevlig helg, var dig själv.

jag tycker om er

Bild från någon byggträning då jag, Frida och Maja körde "two base lib elevator".
Så summering av helgen. Det har varit en bra helg, hängt med bra människor. I fredags fikade jag på stan med några saknade vänner och på kvällen så myste jag med Tea och Malin, vi kikade igenom skolkatalogen, såg en film med Leonardo Dicaprio som jag somnade till även fast han e snygg. Igår hade jag riding och på kvällen hängde jag med Signe, Sanny, David och Amanda vi gjorde inte så mkt, men var nice ändå. Idag har jag haft träning, bokat av min försäljning av new body (så om ni hade velat köpa, tyvärr hör av er om ett år :-) vi säljer varje år ;)) Har inte så mycket mer att dela, ha det bra vi hörs.

Grönt ljus åt alla






Veronica & Café station = Bra grejor 

I wrote this with a peaceful mind

Tjenaaa bloggen! Kul med fredag va? Jättekul tycker jag. Har varit en dryg/samtidigt som den varit chill vecka. Då vi fått va ledig typ en/två dag pga utvecklingssamtal och sånt där. Hursom helst planer för helgen är typ have a blast. Sen får vi se vars det leder. Tänkte plugga också det kanske också leder någon helt annan stans, resultat kmr söndag. Lite kort och kanske lite underligt blev det här inlägget minsann, spännande att få läsa senare i livet. Nu tänker jag sova! Skönt 

Udominate

Idag hade vi vårat andra uppträdande på udominate (..och sista för ett tag fram över iallafall, skönt! Då kan vi lägga fokus på vårt "riktiga" program istället ;)) Det var Eurocup tror jag det hette och det är alltså dam-basketlaget vi hejade fram. Även fast man kan känna sig lite töntig när man står och viftar med en handduk var det faktiskt kul! Man får ju värsta adrenalinet när det skiljer sig ett poäng och någon gör en snabb dribbling över plan och minuter senare leder vi med 5 poäng igen. Epic team ändå. Hursom helst är inte så insatt i basket men i stundens hetta då jäklar går man igång! Hahha, nu ligger jag här i sängen, bloggar, lyssnar på musik och taggar freeeeedag! Shit denna vecka har gått fort, tacksam för det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ingen ångest här inte

Har mycket att se fram emot denna vecka vilket gör mig både glad och lycklig. Tänker njuta av de känslorna för dom är bra och jag gillar det. Först och främst ska jag klippa mig idag (wiiii, äntligen). På fredag ska jag äta tacos med ett gäng tjejer och slutligen blir det maggio på lördag. Det sist nämnda är jag så fruktansvärt exalterad över att jag inte ens kan sätta ord på vad jag känner. Har lyssnat på henne mycket till och från, men det var ett tag då dom gick på repeat och jag kunde texterna utantill. Säger väl ganska mycket om vad jag tycker om hennes musik. Japp nemen det blir nice. (Är det en dröm jag lever i eller vad händer)

selfie


Hittade en mapp som jag hade döpt till "selfies lek med redigering" där fanns bla. denna bild som jag satte igång att redigera. Bilderna vart faktiskt rätt så reco så jag e nöjd. Haha föregående mening alltså lolar verkligen åt mig själv IRL. Hursom helst. Idag är det tisdag och dagen har varit helt ok. Eller alltså dagen i skolan var inte jättenice för var riktigt trött, men det funkade ändå. Sedan lyckades jag och amanda hoppa på fel buss hem (båda helt ovetande) och insåg det när vi befann oss på andra sidan stan = ganska ovärt. Det snöade även idag! Vilket resulterade i blandade känslor, känner liksom sure asmys och nice m jul och vinter. MEN det blev ju nyss november?? Och känns typ som att vi hade sommarlov igår. Ja tidsuppfattning är inte min starka sida helt klart.. men vad gör det jag lever i nuet ;-) Yaaas, nu ska jag sova tror jag. Önska mig lycka till! Vi ses
 
ps. Glömde nästan!! Vi hade träning idag efter en veckas höstlov och det var jättenice, är verkligen taggad på att få ge järnet nu fram tills DM om några månader (Mars) och sedan var det kul att träffa allesammans igen! Tränar man tillsammas tre gånger i veckan (vilket i för sig inte känns som så mycket) blir det tillslut till en vardagsrutin, grej typ. Men värdesätter varenda minut i den där hallen, mår bra där. ds.

RSS 2.0