vi firande natten lång till en ljuvlig fågelsång

Som ni märker är bloggandet på topp! Dagen har varit regning och grå men den var bra ändå. Jag har varit på en biltur med syster och mamma bara här på grubbe och handlat på EM-möbler, Coop och secondhand shoppat på Emmaus. Jag fyndade en stickad tröja för 40 kronor. När vi kommit hem från turen så eftermiddags fikade vi lite gott. Jag redigerade lite bilder och till middagen sedan vart det hemmagjord pizza. Efter middagen såg jag på "High School Musical" med min syster och för henne var de första gång. Självklart kunde jag inte hålla mig från att sitta och prata om alla dom magiska stunderna och le som ett fån varje gång en låt drar igång och kunde inte hålla bort pirret som kom i magen när dom sjöng sin magiska duet i slutet av filmen. Bara jag som har en såndär dold kärlek till dessa töntiga disneyfilmer?

act like a lady think like a boss

Min nya bikini som också inhandlades i fredags. Jag köpte både överdelen och underdelen i neongult men då fick man en bikinidel på köpet och då valde jag en likadan överdel fast i turkos. Den kommer i från stadium och kostade 149:- per/del. Jag fick alltså allting för 300 kronor, nöjd!

take me to the summer

Nya shorts och solglasögon från Bikbok, dock fick jag brillorna för att jag hade handlat för över 300 kronor där!
Skor köpta på - Sko punkten. Jag fyndade dom på rean för 199kr, bra pris för snygga skor!

back in time for a while

 
Tre bilder från konfa lägret på norrbyskär. Vi hade det ganska underbart där. Många härliga minnen, tack allihopa♥

We don't need it where the pressure is now

Nu rullar jag in till staden med tiotusen i fickan du vet vem jag är så jag bjuder på drickan! Nemen, kanske inte tiotusen precis men lite guldpengar och såntdär. Jag är astaggad iallafall, nu blir det att shoppa loss. Om ni har turen med er kanske jag knäpper några bilder och vissar fynden senare! Later amigos!

what reminds you of the joy in life

Nu är jag igång igen med redigerande och bloggande. Photoshop cs5 är installerat och körs för fulla muggar på min lilla dator. Håll ut, bilder kommer rulla in. Jag har varit sådär off och on i några månader nu. Det beror till större delen av att min dator gått sönder. Men sedan har jag varit utan blogglust. Men nu är vi på g. Många kramar från femton åriga jag. Nu ska jag sova alla fina!

femton år i staden

Fyllde femton år idag. Det är ganska gammalt om man tänker efter, jag har blivit stor. Fort går tiden minsann. Dagen har varit topp! Vaknade elva till skön sång och fick öppna presenter och äta sockerkaka med grädde å jordgubbar. Hur gott som helst. Imorgon ska jag in på en tur på stan med mina fellas. Go natt people!

det börjar när allting lättar

Sommarlov. Jag fick sommarlov den trettonde juni, känslan är alltid den samma varje gång. Frihet. Det känns verkligen på allt och alla när sommarlovet tar sin början. Lycka är det andra jag känner i kroppen. Innan skolavslutningen for jag iväg på konfrimations läger (den 8:e för att vara så där exakt) och där var vi i fyra dagar. Sedan blev det hemfärd till skolavslutningarna. Tillbaka på Norrbyskär var vi den 14 juni och där vi skulle vara i två veckor. Allt detta tog slut den 21 juni då jag konfrimerade mig i Umeå Stads Kyrka. 

RSS 2.0