it feels like summer here - at times.

Gårkvällen var ganska underbar. Jag hängde i teas lilla uthus med henne och julia. Vi satt där med varsin kopp varmchoklad och pratade om allt från himmel och jord tills klockan var efter mitt i natten. Idag har jag besökt paradiset med min pappa, syster och bror. Bror tog med sin en kompis också. Jag blev less och alldeles för trött efter halva dagen ungefär. Vilket var lite tråkigt, men jag liksom hade ingen lust att bada någe mer. Så jag checkade iallafall ut och gick iväg till en underbar galleria som de har i Övik. Men när jag väl kom in i gallerian upptäckte jag hur trött jag egentligen var. Slog mig ner på ett fik resten av dagen. Det var mysigt. Påvägen hem läste jag revolt i bilen och lyssnade på underbar musik - det var ännu mysigare. Nu ska jag krypa ner under täcket och se film - det kommer att vara mysigast.
Trackback
RSS 2.0