after wake up you'll have the breakfast

Eftersom att jag för nu läget har det svårt med alla min egna fotografier, några ligger på hårddisk och några har försvunnit. Så bjussar jag på några underbara blider som jag är hjärtat på min weheartit. Nu sitter jag fingrar på min egna dator. Tillbaka från lagning. Vi behövde bara byta ut hårdisken och det kostade några hundralappar. Då var det klart. Det sorgliga är bara att dom nyaste bilderna som jag tagit ligger kvar på den trasiga hårddisken.. men, nu får vi blicka framåt och se det positiva i det hela. Jag har en dator! Wei. Annars då? Jo, är hemma från skolan idag. Med en svag förkylning, hals ont och yrsel. Vill verkligen inte dra på mig en rejäl förkyling så försöker ta hand om mig och bli helt friskus över dagen. Det var det. Nu blir det frulledrulle.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; okey, tak, då vet jag!:) KRYA!

2012-05-08 @ 21:52:30
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0