“Ohana means family. Family means that no one gets left behind or forgotten”

Jag har varit hemma från skolan i två dar med feber, huvudvärk och halsont. Har knappt fått någon sömn om nätterna. På dagarna har jag varit så trött att jag halvt sovit i soffan framför teven. Nu när jag äntligen börjar må lite bättre, måste jag sätta mig och räkna matte ett par antal sidor. Ärligt så jäkla drygt. Tack för den matte borgen. Nemen nu måste jag ta tag i detta. Sålänge får ni njuta av dessa på min livskamrat stitch. Love him. Kolla gärna min tumblr också, har kommit igång rejält där nu.
 

Kommentarer
Postat av: tine

JAG ÄR OCKSÅ SJUK, alla är serri sjuka. Unni också.

2012-11-15 @ 20:04:00

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0