Everybody Talks

Imorse gjorde jag frukost och sedan satte jag mig och kollade på en film som heter sleepover. Den handlar i stora drag om ett mean girls gäng och ett gäng med vanliga tjejer som just gått ut högstadiet, som gör en tävling om att få den bästa lunchplasten på gymnasiet. Detta säger ändå ganska mycket om vilken otroligt dålig film det egentligen är. Men jag började kolla på den och kom in i den, så var tvungen att se hela. I slutet när huvudpersonen som är med i det "vanliga gänget" får sin drömkille (såklart att det är med romantik i denna film) börjar jag gråta. Haha, omg jag var nog inte helt vaken imorse. LOL på hög nivå. Iallafall vid lunch tid promenerade jag in till stan med min käre vän tea. Väl på stan bestämde vi oss för att köpa mineralvatten, gick runt och letade i alla butiker (hehe två affärer) efter loka "likes old school ice scream" bara för jag verkligen ville smaka den. Men sad but true, den fanns ingen stans. Så vi fick nöja oss med hallon&persika och mango. Men min smakade inte mango, utan jordgubb vilket var lite spec. Men anyway det var gott de också, fick även lite sommar feeling på köpet! Det var riktigt mysigt att gå och prata om lite allt möjligt, plus att väder är på topp just nu också. Vårväder vårväder I love u til the very end.  ← deep girl

Kommentarer
Postat av: Alexics

Åh vilken fin bild! Du verkar ha ett supermysigt rum :D

2013-04-25 @ 18:59:58
URL: http://alexics.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0