idag är det ingen vanlig dag

.. Nej för idag är de Cornelias födelsedag! Idag fyllde min lilla syster nio år. Herregud vad konstigt det känns. Nyss var det ju jag som var nio, gick i trean och sökte till backensmusikklasser. Tiden går nästan så fort att det är läskigt ibland. Födelsedagen vart iallafall riktigt lyckad och det har vart sol hela dagen! Så himla underbart väder, nu känner man att sommaren kommer snart.
Vår är nog min favorit årstid. Iallafall när det är sånt här väder. Man liksom känner en härlig lyckokänsla, vår/sommar i hela kroppen. Faktiskt tycker jag att de känns som om allting "lättar". När våren kommer hit till Umeå, är det inte heller många dagar kvar till sommarlovet. Och sommarloven är bara så bäst. Nu ska jag faktiskt ta och gå lägga mig, så skönt de ska bli. Har knappt sovit något alls denna helg, men det gör inget. Har haft det så bra ändå!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0