vardagar

Vi började klockan tio och då skulle min klass fotograferas till sina skolkort också. Sedan hade vi håll/lunch i typ två timmar och då drog vi in till stan hela klassen, köpte glass och hängde lite i sf parken. Riktigt mysigt och är verkligen glad för att jag hämnade i en sån här klass där alla umgås. Efter det var det en filmvisning i Valhalla där vi fick se tre kortfilmer och sedan hade jag sist men inte minst ett matteprov. Det var egentligen en "diagnos" för att kolla hur man ligger till i matten och för att se va man behöver öva på. Men det kändes verkligen som ett prov och jag har typ glömt bort allt man lärde sig under våren och nötte inför nationella. Så nu kände jag liksom igen allt men visste inte riktigt hur det var man skulle göra just där. Aja, har iallafall gjort bort det nu! Och som tur var skulle detta inte räknas in i betyget heller.
Två webbisar atm. Är så sjukt trött nu på dagarna efter skolan, min kropp har inte riktigt vant sig vid det här som kallas vardagar.
 

Kommentarer
Postat av: tine

haha känner igen mig bruttan, känns knäppt att jag inte är tbx på gamla goa midde!

2013-08-22 @ 19:43:24

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0