raise your glas to christmas songs and warm drinks

raise your glas
Hallå där alla små barn. Idag höll jag mitt svenska tal och det gick ändå helt ok. Var nervös och rädd men se jag överlevde ju! Sedan har jag faktiskt bara sjungit kör resten av dagen. Vi har ju kör som andra lektion på torsdagar och sedan hade vi ett extra körrep inför lucia med alla musikare på blocket, jag tycker jättemycket om kör! Men det blir ganska intensivt och jobbigt efter ett tag när man repar så här länge. Men det var ju trevligt iallafall, jag längtar verkligen efter lucia!! Det kommer bli så mysigt. Sedan ska jag och tre vänner iväg på en private julspelning 20:e och sjunga massa grubbelåtar och det kommer bli väldigt epic. Åååh tagg. Två veckor kvar nu till julafton, shiet tiden går fort! Känns konsigt att tänka att jag nu snart gått en hel termin på gymnasiet med min nya klass också. Nyss var det ju sommarlov och man hade pirr i magen inför uppstarten. Julen blir mysig, vi ska fira här hemma och sedan kommer mormor, morfar och mina kusiner. En positivt rolig överrasking är också att min farfar och hans fru kommer upp för att fria med oss! Det blir fullt hus alltså, som det ska va på julafton.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0