today it was.. rain, a lot of rain

Idag regnade, efter en vecka med solsken så tyckte jag att det var ganska härligt med en "sitta inne dag". Har lagat och sytt om lite kläder, samt tittat lite på game of thrones. Mest tagit det lungt alltså. Det gjorde jag ändå fram till 17.40 när jag kom på - juste vi har ju träning. OM 20 MINUTER!! Så jag skriver till nicole som sitter på en resturang, lol. Men vi åkte vid kanske 18, så kom dit typ kvart över. Det var kanske inte det roligaste vädret att träna i, men var ändå skönt att få röra på sig lite. Vilket jag inte gjort så mycket denna sommar. Äsch det är härligt att få lata sig lite och trycka glass. (my life) Nu ska jag ta och äta middag!! Sent jag vet, är hur hungrig som helst, men kom hem efter åtta och hann inte äta något innan träningen pg.a stressen. Aja byebye

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0