MMMBop

Imorgon ska vi som sagt öva i krykan hela dagen. Det har både sina för- och nackdelar.. En stor fördel är ju att det är sovmorgon till 9.20 hallelujah praise the lord. Nä men fett skönt! Och sedan är det faktiskt himla mysigt med konserterna i backenskyrka, detta blir min sista ever!! How sad? :( Typ första gången jag någonsin skrivit en ledsen/en glad gubbe i ett blogg inlägg. Seriously tycker dom är asfula (no offence, none taken - cool bro) men kände att det behövdes en ledsen gubbe där. OKEY, back-to-bussines. Sedan har vi ju nackdelar och det är att man blir less, trött och det är faktiskt grymt jobbigt att stå upp en hel dag (testa), sedan får man typ andnöd eftersom att vi kommer vara typ 100 pers (eller kanske är det bara 70? inte alls bra på att uppskatta hur många människor vi är..) i en kyrka flera timmar i sträck - vilket leder till att det blir väldigt syrefattigt där inne! Hahah oh lord jag lät sjukt smart där. Anyway hoppas typ helt ärligt på dåligt väder imorgon för kommer helt ärligt svimma om det är 29+ eller nåt. No hate alla musikklassare, älskar värmen men tror att vi alla skulle må bättre av lite dåligt väder imorgon när vi väl står där och håller på att dö. Amen det var nog allt, kände för att skriva en dagbok om mitt liv. Hehe, nu ska jag sätta igång något avsnitt av awkward sedan sova.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0