other side of the world


Ett gäng bilder från fredagskvällen. Jag och Frida åt tacomiddag hos Elin, sedan myste vi i parken med ett gäng peeps, det är hur härligt som helst att man kan börja hänga utomhus. I lördags gick jag på stan och igår var jag in ännu en gång för att lämna tillbaka ett plagg. Sedan åkte jag och tittade lite på uiks match på grubbe och på kvällen var jag och grillade med Agnes, Hugo & Josefin. Har iallafall haft en riktigt bra helg, och känns väldigt drygt med skola just nu. Nu när man börjat med alla dessa utekvällar lurar man typ hjärnan och tänker att man har sommarlov.. Men imorgon är det ingen vanlig skoldag eftersom att vi repar inför vårkonserten hela dagen och torsdag, fredag är vi lediga! Och på måndag ska alla spela nior spela brännboll mot varandra. Sedan var det bara tisdagen kvar och då är det skolavslutning, waaaah! Tekniskt sett har jag alltså 1 riktig skoldag kvar, crazy.

Kommentarer
Postat av: YOLO

Kan du inte stava mitt namn...fyskämms Emma...

Svar: AAHahaha, love <3 klart det ska stå agnes!!!!
Emma

2013-06-04 @ 17:27:39

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0