orange is the new black

Målade naglarna igår och tog dessa bilder nyss. Hade typ en photoshoot med min hand, lol. Iallafall tänkte jag att det skulle vara kul att dela med mig av detta så, here you go! Den första bilden tycker jag om riktigt mycket, den vart lite creepy faktiskt - men jag gillar den! Och sedan kände jag för att skriva lite fancy "orange is the new black" någon som följer den serien? Det är en ganska ny serie som kommit ut på netflix och jag har några kompisar som tittar på den. Själv har jag inte sett den, eller har sett typ ett avsnitt och jag tyckte den verkar lite wierd. Men så är det oftast med de flesta serier, antar att man gillar den när man väl kommer in i den!http://news.xbox.com/~/media/Files/Orange.jpg?w=940

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0