ma man - the lazy song

Har blivit helt besatt av Bruno just nu, hans röst är ju helt magsik. Sedan är han väldigt attraktiv också och det är ju inte precis ett minus. Har räknat till att jag lyssnat på "the lazy song" 5 gånger på repeat nu. Den gamla godingen alltså. Nejmen idag blir en lazy dag känner jag. Kom hem från träningen för cirkus en timme sedan nu och har precis käkat lite lunch. Mina måsten för dagen är plugga lite och öva trumpet, sång, trummor (yeah cool kid). Nu ska jag se filmen "Dreamgirls" som min vän alva tipsade mig om. Ska nämligen göra en cover på the amazing Queen B's låt listen på min sånglektion. Så om jag tittar på filmen dreamgirls där självaste Beyconé är med och sjunger denna låt, kanske jag får lite inspo liksom. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0