svävar bland molnen

Cirka första inlägget jag gjort på måndader nu med riktiga bilder. Dessa bilder är tagna med mitt allt för oanvända teleobjektiv och kommer från mitten av augusti, vilket var för ett tag sedan. Har inte hunnit greppa att det var måndader sedan vi hade sommarlov. Det var ju igår som vi hade 25grader varmt, det aldrig blev mörkt om kvällarna och man bara levde livet!! Livet rullar iallafall vidare och jag är glad. Looooov imorgon! Älskade höstlov hur skulle jag klara mig utan dig? Så pågrund av detta känner jag mig extra happy, har även haft koregrafi läger i helgen och gått igenom hela programmet på cheerleading. Åååh, är så taggad på denna säsong! Trots att jag har en hel del plugg att ta i tur med detta lov, känns det ändå som att jag kommer hinna med en hel del roliga saker också. Ladies and gentlemens de går bra nu.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0