Ja

Mår inte helt topp just nu. Sedan i fredags/lördags har jag haft ont i halsen och kännt mig ganska hängig ändå. Tror att det är efter Projektveckan som jag fått någon typ av förkylning. Det tar ändå på kroppen att liksom vara alert och prestera så intensivt. Inte en klockren förklaring de där, men såhär ligger de iafa till. Vill jättegärna ta tag i min träning nu under lovet. Men verkar som det får vänta nu ett tag. Har iallafall nyligen vaknat och känner att jag inte orkar stressa upp mig eller så, utan försöka vila och ba ta det lungt. Efter frukosten vill ja gärna ut på en promenad men vi får se i vilket tillstånd jag är i. Orkar inte me sånt här, får jätteont i öronen ibland när ja e ute pga de blåser typ:/:/ alltså sad life 




Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0