Kanske om ett tag


Vad har hänt senast. Jo i torsdags var det öppethus på midde, och vi ettor spelade i caffan kultkult. Igår (fredag) hade jag en slö dag. Vilket behövdes alla gånger om. Vaknade vid elva, gjorde absolut inget alls fram till vid halv tolv då jag började fixa panncakes och vid tolv där någon gång kom Tea. Åt pannkisar, pratade om livet. Simple, Classy. Hursom helst, Amanda och Sanny kom också efter ett tag. Vi bestämde oss alltså för att dra till Ica och köpa hårfärg. Och nu sitter jag här och skriver detta som brunett. Wow livet e crazy ibland, men det känns bra. Alltid kul att pröva något nytt, men än så länge är jag nöjd! Klart att det känns ovant just nu, men jag vänjer mig nog snart. Jag är inte den ända som är ovan i att se mig mörkhårig, varenda gång jag går förbi min bror måste han säga "Du har brunt hår" hahah. Men det är i och för sig bra!! Då påminns jag ju om jag skulle glömma bort det :P Nu - ta tag i plugg.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0