half

 
Idag har jag varit ledig pga inställda lektioner. Men ska in till skolan vid 14.30 för att göra muntliga matte nationella, men det är nog snabbt bort gjort. Idag har jag hittils hunnit med att skriva lite på ett arbete, ätit en snabb frulle och fixat med schema inför sommaren. Kommer nämligen jobba 6 veckor i sommar och det kommer inte bli fullt så ljuvligt vissa dagar. Höjdpunkterna denna sommar blir när vi åker ner till kreta och blir borta där samt stockholm i två hela veckor!! Och sedan i slutet av sommaren är det ju cheer summer camp, som jag förhoppningsvis åker på i år igen! Men bortsett från detta kommer jag säkerligen hitta på massa annat skoj with all ma friends. Det kommer nog bli bra det här ändå.
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0