äntligen fredag

I onsdags sov jag hos Ottilia. Vi dukade upp till massa gott för att öka pluggmotivationen. Inte för att motivationen direkt ökade för min del, men vi fick lite gjort iallafall. Mysigaste att vi avslutade med att sätta på ett avsnitt av en serie och sedan höll jag nästan på att somna så vi gick och la oss tidigt.Vaknade utvilad igår och åkte till skolan. Vid fyra åkte jag in till stan och mötte upp Holly. Vi unade oss en tidig middag, satt och snackade en stund, innan vi gick runt en sväng på stan för att kolla lite affärerer. Köpte en tröja och fyra nagellack, trots att jag inte hade tänkt köpa något alls. Spontana köp alltså jag måste sluta, är beroende. Hursom helst så hade jag en jättetrevlig dag. Sitter på skolan just nu och slutar vid fyra. Snart är det äntligen helg!! 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0