Depth over distance


Hallå där! Helgen kom och gick väldigt snabbt. Imorgon har jag prov på dom fem största världsreligonerna. Så har pluggat nu, men det känns som jag har väldigt bra koll på läget ändå! Men nu ska jag ta och läsa igenom det en sista gång och sedan ska jag somna till oth, kramis!

plugga som en uggla


Just nu sitter jag med engelska glosor, matteläxa och so plugg. Man får tänka på att man kan göra vad man vill när man gjort klart allt. Så ska ta tag i allt nu och sedan blir det chilledill eftåt! Pappa har fixat dom senaste glee avsnitten till mig så jag gissar på att det blir min kväll. Well, well back to work!

Dr.Martens


Ja, detta är mina snyggingar. Ett par bruna dr.martens det är inte illa det!

jag kastar ut det sista av dig



Stickad tröja 140kr - Ellos


Stickad tröja med mönster 40kr - Second hand (Röda korset)


Kavajen 75kr - HM


Stickad tröja 150kr - Ellos

Där har ni mina senaste inköp! Tjocktröjorna från ellos kom på posten idag, gjorde helt och hållet min dag. Men nu blir det pluggande för mig resten av kvällen. Ska bara lägga in bild på mina nya godingar som jag vandrar runt med i staden. Sedan kanske vi hörs lite senare också. Men för nu:et im off to study!

make it cosy


Nu har jag bäddat upp med massa kuddar och filtar och nu blir det film och gott fika, sedan blir det sova. Underbart go natt!

true bless


Ja ni ser rätt. Jag äger ett par Dr.Martens. Herrejesus dom är verkligen snygga! Ni får bilder på dom imorgon. Men tills dess blir det en hemlighet hur dom ser ut, hoho bussigt. Tänkte också försöka fånga tröjan och kavajen på blid, men vi får se om jag hinner det. Har det lite stressigt imorgon, men vi får se - later!

hela livet var ett disco


that's happiness


Så underbart när man får beskedet om en trasig vattenledning utanför skolan, som nu gav oss ledigt idag efter klockan nio och imorgon! Det var så lättande och härligt! Drog på stan idag med lite folk och vi lunchade där. Jag och tea gick på Sandys och festa loss, gotti. Jag fick med mig en tunnkavaj från hm för 75 kronor! Det var ett kap minsann. Nu ska jag ägna resten av kvällen till att plugga so och se på film, ses!

svalkar vinden


- mitt i gatan stannar jag upp och väntar på dig så att vi kan gå hem du och jag.

you rock my world


hubba bubba är det bästa tuggumit som någonsin skapats, ville bara få det klart för alla fina människor!

where's your plane


I'm not planning to leave you just be away from you a couple of years.

se upp i backen annars får du tio hål i nacken


Bilder från gårdagen som spenderades i slalom backen i kassjö. Säsongens första åk faktiskt, det är verkligen en av dom bästa sakerna med vinter - slalom! Förhoppnings vis far vi och åker nästa helg igen, mys det! Yes nu ska jag faktiskt ta tag i plugget..

I'm tired of everything to be sick


Helst exakt just nu, önskar jag att jag var en katt. Dom sover bara dynget runt (ungefär) och äter. Men nu är jag inte en katt jag är en helt vanlig människa fjortonåring som nu bara måste plugga. Dynget runt. Men om man nu ska lägga ner mycket tid på skolan. Måste man prioritera. Skola, leva, sova. Och sånt är jag bokstavligen bedrövligt dåliga på att göra. Det finns så mycket annat roligt. Det är serisöt roligare att bara sitta och titta ut genom fönstert. Ja, nu ska jag ta tag i lite nödvändigheter som att plugga till so-provet som vi har denna vecka. Hejsvejs!

min söta kisse


Min lilla kisse gör sig fin på bild ♥

the start is a begining


Första skoldagen efter lovet är alltid jobbigast, men snart kommer väl rutinerna tillbaka. Men även om jag var hur trött som helst idag, så försökte jag få lite pluggande gjort idag. Eftersom att vi här ett religon provet om två veckor. Det gick inte så jättebra, men fick lite gjort! Sedan tog jag ner min fina pepparkaka idag, tog en tugga och det smakade inte bra. Men den är så fin, så var ba' tvungen att ta en blid på den! Nu ska jag snabbstäda lite på rummet och gå till sängs, sov gott!

oh happy day


Några bilder från julafton! Nu ska jag äta middag och ikväll blir det antingen att jag hittar på något eller bara tar det lungt hemma. Mina planer för imorgon ser lovande ut. Staden först med vänner och middag där, sedan drar vi hem till agnes på kvällen och firar daniel! Det blir greatfun, men nu är maten klar vi ses!

inte riktigt som jag tänkte


Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. För med 12 minusgrader ute är det inte lätt att knappa kort. Sedan hjälpte det inte heller att fjärrisen slutade funka pga kylan.. gav väl upp efter ungefär en kvart i det kalla. Fick däremot en bra bild och den ser ni ovan! Men efter att mitt tålamod tagit slut, sprang hem och fick några kort inomhus innan det blev mörkt. Men det är ju inte hela världen. Bättre lycka nästa gång!

let us start again

Nu tänker jag börja om, har tagit bort alla inlägg. Sedan har jag börjat lite med en ny design och nu ska jag ut och ta lite nya bilder. Det känns alltid bra och börja om. Passar på nu dom sista dagarna av lovet, då kan jag pyssla lite med det. Men nu kör vi 2012 ftw, hugs!



RSS 2.0