this is just the process.


Hallå där! Livet är bra, just nu riktigt bra. Efter skolan i onsdags drog jag in till staden med tea och firade ledigheten. Jag köpte också presenter till pappa, som faktiskt fyller 40 imorgon. Då kommer vi att ha kalas på spiralvägen för hela tjocka släkten. Min farmor och min låssas farfar kom faktiskt idag! (dom bor i vanliga fall i södra Sverige) Annars så har jag dessa lediga dagar myst i solsken och i regn, spelat brännboll, hängt med kompisar och bara haft det underbart.
"Tidigare idag sprang jag ut på en runda längs älven och då kände jag bara hur vackert livet va."

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Jaha... TAck!:]]

2012-05-19 @ 10:14:17
URL: http://monalisahallsby.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0