ett skratt som fick mig att brista ut i ett leende

Min gudfar har en liten dotter som heter Elsa. Hon ska döpas i helgen, så hela min familj åker ner till Stockholm för att gå på dopet. (förutom mamma som då jobbar menmen) Jag ska fotografera dopet också. Det blir fint, förhoppnings vis kan södra sverige bjuda på lite solsken. Sedan kommer vi passa på att hälsa på hos både farmor och farfar. Nu så sitter jag i bilen och vi rullar nedåt. Nästa stopp blir Sundsvall för lunchpaus på ikea - oh heaven is a place on earth! Okej.. jag har alltid sjungit lite konstiga texter till olika låtar, men så är det bara. Men det kanske är "oh heaven is a place on earth?" anyway fattar typ inte ens själv vad jag babblar om, ha en underbar dag alla fina människor. Tillbaka på måndag kanske. Men har so-prov på onsdag. Så troligen ses vi då på onsdagkväll. Todelej.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0