kan inte bestämma mig

Bild från när jag och Tea promenerade hem från stan för några veckor sedan. Var ute på en pw/springrunda in till stan för ett tag sedan. Det måste vara något fel på mig, alltid när jag bestämt mig för att bara gå ut och gå, slutar det med att jag börjar jogga och sedan springa. Och när jag bestämt mig för att dra ut och springa slutar det med att jag går för att jag är för lat. Hahah, men idag visste jag inte vad jag skulle göra så blev helt enkelt både och. Sedan är det sjukt kallt ute och känner verkligen inte att jag vill dra på mig någon rejälare förkylning nu när vi börjat med programmet på cheerleading. Ska sluta babbla nu och gå och duscha, sedan ska jag sätta på någon film och bara mysa.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0