när man faller, reser man sig igen

Har precis kommit hem från våran andra föreställning av revyn. Jisses vad skoj det är. Även fast det inte gick så bra för mig idag, så känns det helt okej ändå. När jag berättade hur det gick här hemma sa min lillebror ett par visa ord: När man faller, reser man sig igen. Hahah, thats true! Nu är det skönt att vi har paus från revyn i ett par dagar och då är det bara att ladda om och göra ännu bättre i från sig på tisdag. Gud vad jag babblar på här. Känner mig stört trött nu iallafall, vi hade ju föreställning igår också. Ska tvätta bort allt smink, byta om till myskläder, städa lite på mitt rum och sedan titta på lite film. Ha en trevlig lördag foxs!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0