Silly thinking life was easy

(source: ona tumblah)
Vad har ni gjort denna måndagskväll? Själv har jag försökt förstå mig på 1600talets Sverige och he gick väl helt ok. Sedan har jag mest bara tagit det lungt, måndagar är tillför att komma igång. Jag brukar ha väldigt svårt att vara pigg och känna någon som helst ork på måndag morrnar - vilket jag tror många att känna igen sig i! Men imorse var det faktiskt inte så tungt att kliva upp ur sängen. Mamma kom förresten hem idag från Italien! Och hon hade med sig lite taxi free godis, voliá!! Så himla nice. Nu ska jag faktiskt börja tänka på refrängen som mina päron brukar säga. När man vart upp förlänge och borde gå och lägga sig liksom. Inte för att det egentligen är särsklit sent just nu (för mig..) men har lite musik att öva och vill för en gångs skull känna mig utvilad.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0