make it lovley

Fact 1: Jag ska söka in till gymnasiet på måndag och jag har lite panik. Men det blir musik eller samhäll för mig iallafall.
Fact 2: Jag gillar inte när människor inte kan stå för sin åsikt.
Fact 3: Jag borde inte ha djur pg.a när jag är trött är jag ingen rolig person och går det oftast ut över mina kära katter och jag tycker verkligen synd om dom. (Ja jag har 3 stycken katter) Nä men jag gillar djur och brukar ofta gosa med mina kissar. Men jag har väl inte världens bästa natt-humör när jag är trött och verkligen behöver sova.
Fact 4: Jag älskar att inte behöva gör något alls.
Fact 5: När jag var sex år hade jag en kanin som hette Kokoskorven (nohate) den var jättesöt. Men den historien hade tyvärr inget lyckligt slut, eftersom att den blev aggresiv, började bitas och var lite mordisk av sig. Vi kunde alltså inte ha kvar Kokoskorven.
 

Kommentarer
Postat av: molz

Naw vilket ballt namn på kaninen haha

2013-02-08 @ 13:22:39
URL: http://molz.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0