They gave you the key, why won't you open the door

Hej, har fullt upp på tisdagar eftersom att jag tränar efter skolan och på kvällen. Men har vart hemma i två timmar nu ungefär duschat, ätit och tagit det lungt. Imorgon är det onsdag och onsdagar är riktigt dryga före lunch, men efter lunch så har jag håll ända fram till halv tre där. Så det är riktigt skönt. Har dock tänkt att plugga lite franska då, vi har ju prov övermorgon. I lördags beställde jag hem lite iphoneskal och dom kom idag! Eller nästan alla har kommit. Jag beställde från fyndiq och då skickar dom sakerna från olika ställen. Men är iallafall super nöjd över det jag fått hem, billigt är det ju också. Nu ska jag sova, gonatt!


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0