fraises à la crème

Detta måste vara mitt absolut bästa mellanmål tips, smoothie! Eller vissa kanske vill kalla detta för en milkshake. Sak samma ni förstår iallafall vad jag menar. Jag brukar aldrig följa något recept, utan jag blandar ihop olika frukt och bär. Ibland har jag i youghurt, ibland glass och ibland har jag i lite sojamjölk. Sojamöjlk är verkligen ett hett tips att ha i sina smoothies!! Det gör att det verkligen smakar "smoothie aktigt" svårt att förklara det där, men ni borde verkligen testa. När jag använder mig av den, har jag inte i någon youghurt eller så, utan den sojan gör jobbet! Dessa bilder är tagna i slutet på maj faktiskt när det var så stört varmt och bra väder. Det var seriöst de varmaste dagarna vi haft är i umeå den är sommaren/våren. Hoppas verkligen på lika fint väder nu i slutet av sommar! Nä nu ska jag gå och göra mig en smoothie och strax åka mot agnes.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0