we don't have any religion

Imorgon ska jag kunna 78 frågor om samhällsekonomi och skriva ett prov med 12 frågor, kan tala om för er att det inte känns särskilt värt. Sedan har vi ett teknik test, där vi ska utvärdera arbetet (skapat/designat ett miljövänligt soprum i grupper) vi jobbat med i x antal veckor nu. Idag hade jag också matte nationella tal delen, det var inte alls så svårt som jag förväntat mig att det skulle va. Så det känns skönt att vara klar med det, nu på torsdag har vi också c-delen på matte nationella och känner egentligen ingen press. Det får gå som det går helt enkelt! Har iallafall pluggat, kollat lite serier idag. När jag kom hem från skolan sket jag i att äta något bra eller nyttigt till mellis, åt upp resten av mig glass från i helgen - oh heaven is the place on earth. Skämtåsido. Har iallafall rätt så grymma planer inför helgen, födelsedagsfirande hos sanny, kulturnatta, ska träffa kompisar och njuta av att snart är det banne mig sommarlov. Livet är ändå rätt så bra just nu, om man bortser från allt plugg. Lovelife♥
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0