eat sleep cheer - repeat

Ska precis sätta igång cheerleaders s.2 och jag är super excited. Smoed är så stört bra. Verkligen tråkigt att vi inte har någon träning på lovet, men förstås skönt med lite vila. Dock känner jag verkligen cheerabstinens x1000 när jag tittar på cheerleaders, lol. I helgen hade vi koregrafiläger och har nu officellt fått hela vårt program som vi ska tävla med på dm den 9 februari. Waaah, helt crazy det är snart. Ca 4 måndader bort. Jag ska verkligen jobba med att få upp en bättre kondition tills dess. Har dock på bara ca 2 månder sätt stor förändring på träningarna hos både mig själv och de andra! Tänk bara att dubbla den tiden och om jag lägger på dubbel fokus. Baaaam. Måste bara bli hundra procent frisk också. Jag ogillar verkligen förkylningar det är något jag helst skulle slippa!! (vem skulle inte vilja det) Tänk om man hade en superkraft som gjorde att man aldrig blev sjuk. Det skulle minsann va något va! Borde ta tag i mitt plugg, men det är ganska mycket kvar av lovet. Och jag känner att jag förtjänar att njuta lite av min ledighet. Hahah, märks det att jag försöker övertala mig själv lite här? Later

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0