the mortal instruments

 Igår var jag på bio och såg "the mortal instruments" och jag tyckte att den var hur bra som helst!! Och jag kunde verkligen inte låta bli att förälska mig i huvudperson killen - Jace. Alltså omg, man måste se filmen för att förstå hur frukansvärt attraktiv han är. Idag har jag haft en ganska okej-chill skoldag. Började med musikteori på morgonen och sedan hade vi håll ända fram tills först efter lunch då vi hade engelska. Men då såg jag och några från klassen på "torkel i knipa" i röda rummet, hahah alltså den filmen <3. Till alla er som ej sett den, se den. Du kommer och skratta och gråta på samma gång, jag svär mannen. Nu ska jag ta och äta tidig pannkaksmiddag, dumdumdum typical fernerud - eller vad säger ni vänner? *blink-smiley* ← bara true friends fattar det sista.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0