svart på vitt

 
En fin bild på finaste Frida!! Hittade precis denna i ett utkast och kände bara wow, världen måste få se denna. Tog den i sommras om jag minns fel? kanske förra? Aa, kommer inte ihåg.. Var iallafall en varm sommardag och jag, frida och elin åt tacos på elins baksida och mot kvällen åkte vi vidare till juliaparken för att ha parkhäng med fina vänner. åååh, det är just sånt här som får mig att sakna sommar så där onödigt mycket. Försöker alltid ta vare på alla årstider och sola, bada om sommrarna & dricka varmchocklad, gå promenader, åka slalom på vintern. Men det resulterar oftast i att jag gör något helt annat än vad jag "borde" göra, det är svårt att ta vara och uppskatta de man har när man väl har det tycker jag. Mycket lättare att se tillbaka och tänka "åh då hade jag det ju så bra" men jag tror det beror på att man är så upptagen av att må bra, man hinner liksom inte stanna upp, tänka och reflektera kring saker och ting.
Bjuder på några extra bilder från i sommras, njut.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0