the daily outfit thing

Japp jag stod och posade lite halt awkward idag när grannarna var ute på deras gård. Hursom helst fick jag ett bra dagens outfit bilder. Kände för att va lite extra fashion idag så varför inte ta ett par bilder i vår vädret? Haha lol, känns så lame att ba "åh kolla allihopa visst var jag fashion idag med min coola outfit" - men sånt här tycker jag är så himla kul att se andra posta på deras bloggar så jag bjuder på det.
 
 Jacka/Ellos - Tröja/Bik bok - Jeans/Gina Tricot - Svarta skor/Dna (ej med bild)
 
 

Kommentarer
Postat av: nygg

när kommer dina videos??????? jag kommer vara ditt STÖRSTA fan

Svar: Idag ska jag filma🙊🙊🙊🙊
Emma

2014-03-15 @ 17:12:03
Postat av: sanny

SÅ JÄLÄ SNYGG DU ÄR FERN, DÖR

Svar: Hahahah åh bae<3
Emma

2014-03-15 @ 23:07:25
URL: http://sannyastrom.blogg.se

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0