And walls kept tumbling down




Igår sken solen och vädret höll faktiskt i sig ett långt tag in på kvällen. Hade en askön dag och en härlig kväll. Efter skolan åkte jag in till stan med Amanda där jag köpte en superfin klänning från monki som jag spanat in ett tag. Sedan mötte vi upp Julia och träffade även på Sanny och Linnea. Vi gick förbi Alice jobb och fick med oss goglassen som vi käkade i fin vädret (rättelse jag och Amanda åt glass de sällskapade, lol). Mot kvällen åkte jag till en grillning ish-sak på Nydala, där jag hade en jättetrevlig kväll med både vänner och bekanta. Paddlade lite kanot, lyckades punktera min cykel, käkade pommes at Chaplins, samt en trevlig toapaus hemma oss Alva - kort summering av kvälla. Höres

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0