all heder

Tänkte bara göra ett litet inlägg såhär på söndagskvällen då jag inte har så mycket bättre för mig. Har i princip inte gjort ett jota idag men det är lov och det är skööönt. Kommer absolut avnjuta ledigheten till fullo. Men har legat i sängen och lyssnat på massa cheerlåtar och kollat igenom gamla bilder. Hahah åh vad fint<33. Alltid när jag börjar kika igenom mitt ofantliga bildarkiv som bara blir större och större (hårdisk bör införskaffas snarast, pga vill ej riskera att datorn kraschar eftersom min förra gjorde just det och jag grät ... ) OCH skulle känns så sjukt skönt att liksom få allt sorterat och snyggt. Mycket roligare att sätta sig ner och jobba med bilderna då ju. Nu har jag precis ätit middag och planen är att städa undan lite på mitt rum och sen maybe go for a walk, buy something nice at ica och sen typ se film? sova? basta? So many opptions in my fab life. Lol vi höres vänner
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0