Det är livet



Hej! På den senaste tiden har tiden rusat förbi. Jag har spenderat två veckor på bilsemester i Tyskland och Frankrike. Sedan har jag jobbat mycket, hängt med kompisar, njutit av de få soltimmar, tagit mitt första dopp (badat en gång denna sommar, upprepar EN GÅNG), gått på bio några gånger, ätit gott och druckit gott alldeles för mycket, spenderat pengar, tränat alldeles för lite, haft ångest inför framtiden, skrattat, försökt acceptera det faktum att skolan drar igång nästa vecka (går så där) och samtidigt kommit till den insikten att jag snart på börjar mitt absolut sista skolår. Att jag haft mitt sista sommarlov och att jag inom loppet av mindre än ett år tar studenten. Det är sjukt. Nu ska jag bara kämpa mig inom det sista året. Jag vet att jag kan klara det.


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0