Njuter av det sista

 
Att man faktiskt hade bästa kvällen på länge igår. Och en ganska så bra dag också faktiskt. Först så började dagen med att fixa lite grejer och sedan pallrade jag mig ut på en springtur i det fina vädret (som för i övrigt slutade med en njutbar prommis längs älven). På eftermiddagen åkte jag in till stan och mötte upp Hanna en jättesnabbis, för att sedan möta upp Agnes och Ottilia. Vi åt en spontan middagsbuffé på Utopia och sedan gick vi förbi och satte oss på Vezzo. Där vi blev kvar i ett x-antal timmar. Det var verkligen supermysigt och deras uteservering är verkligen något att rekommendera!! Så trevligt, dit går jag gärna igen. Nu ska jag snabbt duscha och byta om innan jag beger mig in till stan för att möta upp en saknad vän. 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0