Middag with the famfam









Efter jag slutade vid ett-två idag gick jag in till stan för att gymma. När jag var klar runt fyra tiden blev jag upphämtad och vi åkte sedan vidare för att äta buffémiddag på Shanghai! Var så otroligt hungrig så det passade verkligen helt perfekt, sedan fick vi även sportlov idag - värt att fira! Hade det jättetrevligt, trots att mamma tråkigt nog inte kunde följa eftersom hon jobbade sent ikväll. Efter middagen åkte vi hem och sedan kollade vi faktiskt på modern family allihopa! Så kul serie, precis i min smak! Tråkigt nog råkade jag somna till där ett tag och vaknade sedan med lite ont i nacken pga obekväm ställning. Det är verkligen det obehagligaste?? När det händer alltså. Gonatt på er, sov gott!


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0