we go where we want to be

 
Ibland känns det som ingen brytt sig, men sen har jag insett att det är JAG som brytt mig på tok för mycket istället. Om vad jag ska ha på mig, om vad jag ska göra, om vad jag ska säga, om vad jag ska äta och mest av allt om vad alla andra tycker. Men vet ni vad? Det spelar faktiskt inte någon roll vad alla andra tycker! Vi alla bär på en egen historia och vi är alla olika. Så varför ska vi hålla på att jämföra oss med varandra om vi inte ens haft samma utgångspunkt här i livet? Sedan får vi absolut inte heller glömma bort att glädjas åt varandra. Att glädjas åt andras framgångar och åt andras lycka här i livet. Love yourself and appreciate yourself, you were send here for a reason and you're here to stay.

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Be the best version of yourself! Love u emma

2015-02-19 @ 07:42:47

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0