Framtiden


Det är måndag idag. Inte ens en hel skolvecka har hunnit passera av denna termin och känner mig redan väldigt skolless. Men ska nog kunna kriga mig igenom det och har mycket att se fram i mot och vips är det ju sommarlov. Ännu oklart vad jag kommer göra men har mina planer och spekulationer. Men det jag ser mest fram i mot är ändå ledigheten och friheten. Just nu känns livet ändå ganska bra. Om cirka två månader har vi vår första cheerleadingtävling för denna säsong. Och jag är verkligen mer taggad än någonsin. Mina sträckningar verkar ha läkt som de ska under lovet och igår prövade jag på lite tumbling, vilket gick förvånansvärt bra om man utgår ifrån vars jag var innan jul. Jag är så tacksam för att få gå i mitt lag, för de hjälper mig verkligen att sträva framåt och alltid pusha mig steget längre. Känner på mig att detta tävlingsåret verkligen kommer bli så himla kul och tror vi kommer ha goda chanser till placering med den här glöden alla i laget verkligen har. Bortsett från cheerleadingen går det ganska bra med ridningen nu också. Känner verkligen jag utvecklats där på senaste och i lördags fick jag rida en före detta tävlingshopphäst. Han har alltså aldrig riktigt lärt sig så mycket dressyr. Det var väldigt intressant men också väldigt kul! Fram över kommer jag också ta en privatlektion (fick julklapp för några år sedan har aldrig blivit av) och kommer troligen få rida han då igen! Jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite för känner mig verkligen så tacksam över de här framgångarna och längtar verkligen efter att få utvecklas ännu mer.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0