Midsummer edition






Lite bilder från igår. Jag firade som sagt midsommar ute på Granö med släkten och familjen på dagen. Det var väldigt mysigt och vädret var verkligen helt underbart. Vid fem tiden var jag tillbaka i  Umeå som tro det eller ej faktiskt också bjöd på lite skolsken! Jag, Malin och Klara lagade en grillad vegetarisk middag som vi kalasade på i kvällssolen - det vart verkligen lyckat! Sedan kollade vi faktiskt på några avsnitt av modern family i soffan (haha) innan vi drog vidare till en midsommarfest. Kvällen blev lyckad tack vare trevligt sällskap, sommarkänslorna man får av att ute på en altan och nattkäket som bestod av amerikanska pannkakor! Sjukt ambitiöst må jag säga.  

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0