There's nothing wrong with your soundsystem

Ni anar inte hur mycket man önskade att man befann sig på summerburst just nu! Tyvärr så är det ju 18års gräns.. (haha och jag fyller 18 om 16 dagar, just my luck!!) Men nästa år så! Då jäääklar. Är verkligen så taggad på att åka på festival just nu att ni anar inte. Vill till Bråvalla men de flesta jobbar/är borta/kan inte tråkigt nog. Kanske man drar en yolo och drar ändå. Nu måste jag göra mig iordning och skynda mig in till stan för att göra lite ärenden! Ikväll är det jobb som gäller mellan 18-21, har börjat jobba på ett ålderdomshem/seniorboende precis vid mig. Trivs faktiskt väldigt bra där!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0