late night coffee break

Har får ni ett gäng härliga bilder från min fredagskväll. Efter skolan gick jag in till stan och handlade lite. Sedan blev jag upphämtad av Andreas, Ottilia och Mattias. Vi åkte förbi och plockade upp Felicia innan vi for hem till mig för att laga hemmagjord pizza. Väl hemma hittade vi en väntade Agnes som kommit till mig lite tidigare. Vi lagade maten och lite senare när killarna farit vidare och vi tjejer dansat loss lite i köket (bästa låttipset: confident - demi lovato) tog vi bussen in till stan för att sätta oss på espresso house och ta en kaffe. Det var verkligen supermysigt. Efter det tog vi en prommis och följde Felicia hem, sedan kom Adde och hämtade upp oss - vi åkte hem till mig åt lite chips och såg film/halv sov i soffan. De åkte hem för en stund sen och just nu ligger jag nerbäddad i sängen och skriver detta inlägg. Imorgon ska jag egentligen upp tidigt för att jobba. Men får helt enkelt ställa klockan och preppa med kaffe. Lär ju överleva, det har man gjort förr iallafall! Hoppas alla haft en fin fredag. Kramen.
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0