Nollställd




Har haft en ganska så bra dag. Men just nu känner jag mig helt nollställd, och trött efter en lång dag. Tog en promenad in till stan efter vi slutat. Träffade på Agnes och Frida så gjorde sällskap med dom. Sedan skulle jag vidare till Telia för att fixa nytt simkort till min mobil som äntligen är tillbaka från lagningen!! Men tyvärr så gick det inte riktigt så bra enkelt och smidigt som jag ville, så måste svänga förbi där senare till veckan. Gick rastlöst runt på stan en stund med podd i lurarna. Slutade med att jag köpt lite godis på hemmakväll innan jag slutligen tog en buss hem. Fick tyvärr en hemsk huvudvärk när jag kom hem som jag nu haft konstant hela kvällen. Så ovärt. Antar att det är en tecken på att jag behöver vila. Har varit en ganska hektiskt dag ändå. Eftersom jag haft rep inför projektet hela dagen, man blir rätt slut i huvudet efter ett tag. Så nu hade jag väl tänkte smått börja signa ut från alla sociala medier, stänga av datorn, gå & tvätta bort mitt smink och sedan få några timmars god nattsömn. Imorgon hoppas jag på en bra och produktiv dag. 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0