Summering av de senaste dagarna

Hej på er! Skrev lite om min fredagskväll, resten av helgen var så stressig att jag inte hann eller orkade med att skriva. Jobbade på lördagen och sedan käkade jag middag på stan med mina kusiner, vi hade det verkligen så himla mysigt tycker jag. Efter middagen åkte jag vidare för att fira en kompis som hade födelsedagsfest. På söndagen skulle jag dock upp tidigt för att jobba igen och lite senare på dagen hade jag groupstunt träning (cheerleading). De senaste dagarna nu i veckan har jag inte hunnit med så mycket speciellt förutom skolan och plugg. Var på body pump i måndags och igår hade jag cheerleading träning. I skrivande stund har jag precis lämnat in en skrivuppgift som skulle in idag, vilket känns otroligt skönt att fått det bortgjort. Så nu har jag bara tänkt njuta av resten av kvällen, sätta på en serie och ta det lugnt. Kram vi hörs.

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0