Roses are read diamonds are dead


Hej på er finisar! Kul att det fortfarande är folk som kikar in här lite då och då. Idag är det söndag vilket jag skulle vilja påstå är bästa dagen. Den lugna dagen. Vilodagen. Imorgon är det måndag och det är också bästa dagen eftersom att det är ladda upp och samla styrka dagen. Efter måndag kommer alla andra dagar och dom är också bra. Jag gillar dagar, det är övergångar till nätterna och nätterna är övergångar till dagarna. Allt sitter liksom ihop, ett kretslopp utan dess like. Och jag gillar när något sitter ihop med något annat. Det kan göra att själva helheten blir så mycket klarare och mer tydligt. Som att man får ett svar på en fråga man aldrig kunnat lösa tidigare. Vissa frågor har inga svar och det vet jag nu. Man är nog det som dom skrev sånger om på radion och gjorde covers om på youtube. Man/En eller vänta jag vill inte använda något av dom orden. Jag. Jag är lyckligare nu.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0